Autor v oblasti pedagogiky a pedagogické psychologie. Dlouhodobě se věnuje otázkám vzdělávání, zejména třídnímu a školnímu klimatu, ale i didaktice, kázni ve třídě, otázkám spolupráce s rodiči a dalším tématům. Kromě učitelské činnosti pracuji i jako lektor dalšího vzdělávání učitelů.
Autor v oblasti pedagogiky a pedagogické psychologie. Dlouhodobě se věnuje otázkám vzdělávání, zejména třídnímu a školnímu klimatu, ale i didaktice, kázni ve třídě, otázkám spolupráce s rodiči a dalším tématům. Kromě učitelské činnosti pracuji i jako lektor dalšího vzdělávání učitelů.
Líný učitel
Alternativní a suportivní způsoby vyučování
Hodnocení a sebehodnocení žáka
Odměny a tresty ve školní praxi
Učitel a rodič: spolupráce, vedení třídní schůzky a komunikace s rodiči
Třídní klima, jak ho utvářet, jak s ním pracovat a jak ho zjišťovat
Služby poskytujeme v následujícíh jazycích:
Máte pocit, že takový příspěvek by tu neměl být? Popište nám prosím, co vám na příspěvku vadí.