Najdi Pomoc

Obchodní podmínky

1. Kdo jsme? Co je účel Registračního systému Najdi Pomoc?

Společnost Top­Monks.r.o., se sídlem Struhařovská 2931/9, Záběhlice, 141 00 Praha 4, IČ: 24847437, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 17996 (dále jen „Provozovatel“) je provozovatelem registračního systému na stránkách najdipomoc.cz, který je veřejnosti dostupný z internetové adresy (URL) http://www.najdipomonc.cz (dále jen „Registrační systém“). Registrační systém má za účel sloužit svým uživatelům jako:

  • Informační platforma se na psychoterapii a poradenství
  • Komunikační nástroj pro zprostředkování vyžádaných individuálních konzultací

a to za podmínek stanovených v tomto dokumentu (dále jen „VP“). VP upravují zejména (i) pravidla, kterými se musí Klient (jak je definován níže) řídit při využívání Registrační systém, (ii) zprostředkovatelský vztah mezi Provozovatelem a Klientem (jak je definován níže) při využívání Registračního systému, a (iii) vztah mezi Klientem a Terapeutem.

2. Pro koho je Registrační systém určen a jaké služby nabízíme?

Registrační systém je určen pro širokou veřejnost a propojuje spolupracujici konzultanty s Provozovatelem (dále jen „Terapeuti“ nebo jednotlivě „Terapeut“). Dále pro své uživatele, kteří mají o takovou službu zájem (dále jen „Klienti“ nebo jednotlivě „Klient“. Registrační systém nabízí možnost na vyžádání zprostředkování individuálního kontaktu s Terapeutem, o jehož poradenské služby má Klient zájem, a možnost jejich vzájemné audiovizuální nebo audio komunikace (dle volby Klienta) na dálku prostřednictvím aplikace Google Hangouts (dále jen „Konzultace“).

Provozovatel je v pozici zprostředkovatele Konzultací mezi Terapeutem a Klientem (nikoliv tedy jejich poskytovatel) a není jako takový odpovědný za obsah Konzultací, resp. služeb poskytovaných Terapeuty ani za obsah a informace na profilech Terapeutů umístěných na Registračním systému. Pro vyloučení pochybností uvádíme, že nejsme účastníkem, a to ani vedlejším vztahů mezi Klientem a Terapeutem.

Součástí poskytovaných služeb prostřednictvím Registračního systému není připojení k síti internet ani její zajištění, náklady na tyto tak nese každý uživatel sám.

3. Co je to Konzultace, jak se na ní objednat a jaké pro ni platí podmínky?

Konzultace je služba zprostředkovaná Provozovatelem Klientům a je přístupná z Registračního systému prostřednictvím objednávky učiněné vyplněním objednávkového formuláře na webu https://najdipomoc.cz/terapeuti/jmeno terapeuta/, na který se Klient dostane odkazem z Registračního systému, tedy na základě aktivního zájmu Klienta o poskytování konzultačních a poradenských služeb ze strany Terapeuta, kterého si může Klient zvolit dle své preference.

Odesláním objednávkového formuláře a současně úhradou rezervačního poplatku za Konzultaci na Registračním systému vyjadřuje Klient svůj výslovný souhlas s uzavřením smlouvy prostřednictvím komunikačních kanálů na dálku s Terapeutem jejíž zprostředkování zajišťuje Provozovatel.

Provozovatel zprostředkuje Klientovi potvrzení termínu a času Konzultace na email Klienta.

Klient je oprávněn nejpozději 48 hodin před objednanou Konzultací změnit její termín nebo změnit i Terapeuta a zvolit tak nový dostupný termín a čas Konzultace, a to bezplatně prostřednictvím emailu: podpora@najdipomoc.cz. V případě, že se Klient sjednané Konzultace nezúčastní nebo ji nezmění postupem popsaným výše, uhrazena částka za Konzultaci propadá jako paušalizovaná náhrada újmy za naplánovanou Konzultaci.

V případě, že bude Konzultace zrušena ze strany Klienta, bude Klientovi naúčtován administrativní poplatek v plné výši rezervačního poplatky, tj. 100% částky zaplacené přes Registrační systém. Klientovi nebude vrácena částka zaplacená přes Registrační systém. (Příklad. Klient zaplatí 200 CZK za rezervační poplatek na Konzultaci, jenže před konáním ji zruší z osobních důvodu, Provozovatel si nárokuje Klientovi naúčtovat administrativní poplatek v plné výši rezervačního poplatku.)

V případě, že bude Konzultace zrušena ze strany Terapeuta nebo Konzultace neproběhne z důvodu na straně Terapeuta, budou Klientovi nabídnuta možnost změny termínu a veškerá komunikace proběhne mezi Klientem a Terapeutem. Pokud se obě strany dohodnou jiných podmínkách rozvázání Konzultace, tak Terapeut toho změnu ohlásí Provozovateli a ten sjedná kroky, které jsou potřeba k rozvázání Konzultace.

4. Co říci závěrem?

Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit provozování Registračního systému a/nebo poskytování služeb prostřednictvím Registračního systému kdykoliv, a to i bez uvedení důvodu. V případě, že toto nastane, pak Provozovatel zajistí, že úhrady Klientů na Konzultace, které z tohoto důvodu již neproběhnou, budou Klientům vráceny stejným způsobem, jako byly uhrazeny.

Provozovatel je oprávněn tyto VP jednostranně a v přiměřeném rozsahu měnit s tím, že změny nabývají účinnosti uplynutím lhůty 7 dnů ode dne jejich změny. Pokud Uživatel písemně na adresu sídla Provozovatele neoznámí, že s takovou změnou VP nesouhlasí, má se za to, že s ní souhlasí. Ve stejné lhůtě je Klient oprávněn žádat s důvodu nesouhlasu se změnou VP o zrušení uživatelského účtu.

Smluvní vztah založený mezi Provozovatelem a Klientem a Klientem a Terapeutem se řídí Občanským zákoníkem. V případě vzájemného rozporu mají VP přednost před dispozitivními ustanoveními Občanského zákoníku. Případná neúčinnost či neplatnost jakéhokoliv ustanovení VP nemá za následek jejich neúčinnost nebo neplatnost. Účastníci se zavazují nahradit takové ustanovení platným ustanovením, které se bude tomuto ustanovení z hlediska věcného obsahu a hospodářského výsledku co možná nejvíce přibližovat.

Tyto VP nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 11. 2020. Změna VP vyhrazena.